9. mai 2015

Maasikajook

CA LIITER


• 700 ml värskelt pressitud apelsinimahla 
• Karbitäis maasikaid (ca 300 grammi)

Uuh, mul ei ole sõnu kirjeldamaks seda suvist-troopika-unelma-magusat-unistuste jooki. Päikseliste maasikate ja apelsinide maitsekooskõla on lihtsalt nii suurepäraselt hõrk. Apelsinimahl annab maasikatele juurde selle fungi, mida ei saaks ei vee ega mingi taimsepiimaga. 

Apelsinimahla tegemine võtab küll tavapärasest blenderdamisest rohkem aega, kuid usun, et asi on seda väärt. Suvel külma pandud maasikad tasuvad end täiega ära. Minul olid nad veel üpris külmad, seega sain jahutava joogi :) Suvel aga parimaks lahenduseks on käiku lasta värskeid maasikaid.

See beebiroosa jook on nii kaunist värvi, et lausa kutsub end teepeale kaasa võtma. Seda teen tegelikult tihti, kuna teen hommikusöögi endale tavaliselt tee peale kaasa. Olen kiindunud ka oma uude klaaspudelisse, mis smuutide ja muude jookide jaoks ideaalselt sobib. Algselt oli seal sees orgaanilistest tomatitest tomatipasta, mille soetasin bio4you poest. Hea on mitte lihtsalt tarbida, vaid kasutada ka ära šeffe pakendeid :)

Kuidas siis teha..? No see on küll lihtne, arvan, et isegi juhendit poleks vaja. Lisada värskelt pressitud apelsinimahl koos maasikatega blendrisse ja blenderdada :)

See võib tunduda, et tuleb ei kusagilt, aga mulle tundub, et olen veidike unustanud täheldada, kui oluline on eetiline toitumine. Minu jaoks on tähtis, et minu teod ja mõtted oleksid kooskõlas. Armastan loomi ja selle all pean silmas kõiki loomi, seetõttu ei toeta ma oma tegudega loomade ekspluateerimist. On ignorantne väita, et ollakse loomaarmastaja ja samal ajal tarbitakse liha, mune, piima ja muid piimatooteid. Vajalik on tutvuda farmiloomade eluga ning käituda inimloomale omaselt kaastundlikult, ausameelselt ja empaatiliselt.
Palun kõigil vaadata SEDA tõsiselt head kaasakiskuvat loengut (tüdinen minutitega videotest, kuid selle vaatasin lõpuni ilma kellagi vaatamata). Kui on soov mõista mu blogi tõelist eesmärki, siis palun seda vaadata. Saadavad mõtted mööda külge maha ei jookse. Videol on eesti keelsed subtiitrid (video all mustal ribal on ikoonI "CC" kõrval seadete märk > vajutada sinna ja valida "Subtitles" loetelust Estonia/Eesti). Avarda oma silmi kohe praegu - ära ole passiivne kodanik. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar