24. mai 2015

Smuuti retsepte




Enamik ajast alustan oma hommikuid smuutidega, kuna need on kõige kiiremini valmivad, tarbitavad ning boonuseks veel mugav kaasa võtta. Mul on kaks 750 milliliitrist klaaspudelit, millega neid maitsvaid joogisööke transpordin. Ka lõunal ja õhtul teen vahel smuutisid, kuna olen üpris laisk söögitegija ning siis tulebki blender appi :) Avastasin aga, et mu blogis väga vähe smuutide retseptikesi võrreldes sellega kui palju neid tegelikult teen. Kirjutan lihtsalt välja mõned lemmikumad. Ühtne muster seisneb banaanides ja vees. Lisandid on täielik looming iga päev - sellest, mida võtta on. Näiteks kiivid, õunad, kirsid, marjad nagu astelpajud, maasikad, vaarikad, põldmarjad, mustsõstrad, mustikad, viigimarjad.. valikut on nii palju ning sama maitsev on nii värskete kui ka külmutatud viljadega.


Magus mustsõstra smuuti (1,5 liitrit - ilusat lillat värvi lillade täppidega)
• 5 banaani
• 10 pehmet datlit (kasutan Rimist osetetud datleid "Juicy Dates")
• 200 grammi mustsõstraid
• Peotäis värsket piparmünti
• Pool liitrit vett

Roheline astelpaju smuuti (1,5 liitrit)
• Pool liitrit vett
• 6 banaani
• 150 grammi astelpaju marju
• 1 punt rooma (või muud) salatit
• (Melissi või piparmünti soovi korral) 



Marjane-mündi smuuti (1,5 liitrit - esimesel pildil lillatäpiline)
• 5-6 banaani
• 1 rooma salati punt
• Peotäis värsket piparmünti (1 gramm)
• 200-250 grammi mustsõstraid
• Pool liitrit vett


Magushapu smuuti (avapildil roheline)
• 1 mango
• 1 punt salatit
• 10 värsket datlit
• 4 banaani
• Pool liitrit vett


Õuna-smuuti
• Pool liitrit vett
• Peotäis naati
• 5 õuna (mul on väikesed Eesti taliõunad)
• 5 banaani



1,5 liitrist piisab kahele-kolmele inimesele. Head blenderdamist ❀

4 kommentaari:

  1. Oh, aitäh, mul oligi just vaja uusi smuutiideid! :)

    VastaKustuta
  2. Kust ja milliseid datleid sa soetad? Olen väga tihti saanud kuivanid datleid :(

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei! Rimis leiab neid külmkapist valges karbis kirjaga "Juicy Dates", tavaliselt puu- ja aedviljade juures - 600 grammi maksab tavaliselt 3.50 euro ringis. Tallinnas saab ka Balti Jaama turult. Olen ostnud neid sisehoones müüvate müüjate käest :)

      Kustuta