19. september 2014

Minu toidulaud


Ananass, apelsinid, avokaadod, banaanid, kollased melonid & roheline melon, mangod 

Minu menüü on värske ja suure valikuga :) Vahepeal ei kujuta inimesed ette, et mida ma siis üldse söön kui hommikuks ei tarbi ma piima krõbinatega ja toidulaualt puudub ka liha, kala, ühesõnaga kõik loomsedproduktid ja nii edasi. Minu jaoks on see üllatav, et nii kitsas mõttemaailm on. Kuna puuvilju on ju meeletu suures valikus! Maailmas leidub neid tuhandeid. Muidugi ei ole mul kahjuks ligipääsu kõigile neile, kuid kui hakata mõtlema, kasvab Eestiski rohkelt marju ja teisi vilju. Nüüd on tõesti talv tulemas ning ainult kodumaiste viljadega elamine on raskendatud. See tähendab, et poes- ja turulkäigu saadused on rohkem troopilised. Pildil ongi poesaadused, mis peale pesu rättidel kuivavad.
Toiduvalmistamisel paneb piire fantaasia - seda tõket mu peas ei ole ning iga päev on omamoodi erinev :)



Galia melon & kantaluup, kookosed ja viigimarjad
Kuid sügis toob veel palju maitsvat - vanaema saadab ikka ilusad 20kg värve :) Siit kastist mu ukse taga on juba üle poolte tomatite jms pintslisse pandud. Kogu selle tavaari all on veel peidus porgandid. Hindan südamest meie Maa valmistatud vilju ning minule ongi see toit kõige maitsvamas olekus. See on nagu kooskõlas elamine. Ning vanaema aiakese viinamarjad - siia sobiks südamesilmadega naerunägu.

Tomatid, kurgid, paprikad, oad, suvikõrvitsad, peedid & porgandid


Korjan aiast õunad mugavaks võtmiseks kasti, mis koridoris jahedamas ootab. Kuna neid tuleb nii palju, kuivatan suure osa talveks ning eks siis kajastan ka blogis, kuidas neid oma toidulauale peale niisama söömise põimin :) 


Praegune hommikute hitt on õuna-smuuti. Viskan näiteks 5 valget klaari 2 banaaniga blendrisse ja hommik saab mõnusa alguse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar