3. september 2014

Taimetoidu õhtusöök


Taldrikul on oad, porgand, peet ja brokoli. Vanaema aiast tõin kõik peale brokoli, mis kellegi talukesest minuni läbi turu jõudis :) Valmistan endale tihti õhtusöögiks miskit köögiviljadest. Täna aurutasin ube & brokkolit ca 15 minutit bambusaurutis ning selle aja jooksul riivsin porgandi & peedi. Aega jäi ülegi ubade ja brokoli valmimise kõrval. Värske brokoli on ka nämmi. Oad taldrikusse, riivituid juurvilju peale ja õitsev kapsapea kaunistuseks :) Kogused on igaühe enda valik. Riivitud porgand ja peet annavad mõnusa mahlakuse ning eraldi mingit kastet pole vaja tehagi. Siinkohal ei suudagi ma meenutada, millal ma viimati soola jms oma toitudele panin - mulle on mu toidud on nii maitsvad, et ei ole maitseaineid vaja lisadagi. Üldse ei näe ma kohta soolal inimese toidulaual. Aegade alguses kujunes ja jäi see kahjuks tobedaks harjumuseks. See ei ole midagi enamat kui töödeldud naatriumkloriid. Sellisel kujul ei tee see kehale midagi head ega midagi pole sealt ka omastatav. Vajalik naatrium on olemas just looduslikes toitudes nagu nt mullas kasvanud viljades ning üleüldse puu- ja juurviljades. Kodus kasvanud vilju ma ei koori ja ma tõesti ei ela hirmus mingi mikrotoitaine puuduses (väga palju kuulen, kuidas selle&tolle söömiseks pean sööma lisandeid, tablette, loomseid saadusi või muud kummalist) vaid naudin vilju koos teadmisega, et kõik vajalik on olemas. Ja nii ongi :) Tasub uurida väidete taha, mida meile ühiskonnas väidetakse ning leida oma tõde, mida uskuda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar